Overlijden medeparochiaan
Arie Nieuwendijk

Op 27 december ontvingen wij het droevige bericht dat onze mede- parochiaan Arie Nieuwendijk overleden is. Arie was al langer ziek.
Arie woonde bijna zijn leven lang op de Nessersluis, velen van u kennen hem van zijn grote passie: trekkers en kranen. Daarnaast zullen velen van u Arie ook kennen van de buurtfeesten waar Arie altijd – op zijn geheel eigen manier – aanwezig was. Voor de buitenwereld niet altijd zo duidelijk; maar hij genoot ervan, hij wilde graag onder de mensen te zijn. Ondanks dat Arie het in het leven niet altijd makkelijk gehad heeft was hij toch altijd in staat om in zijn eigen levensonderhoud te voorzien. Op zijn kraan of in zijn trekker kwam hij helemaal tot zijn recht; een vakman eerste klas! Als de motoren draaiden was Arie in zijn hum, dan viel er veel van hem af. Arie was de laatste jaren in zijn praten niet altijd te goed volgen maar was wel een positief en goed mens. Een doorzetter, eerlijk en recht door zee, onrecht kon hij niet verdragen. De laatste periode is hij liefdevol verzorgd door zijn broers op zijn vertrouwde plek op de Nessersluis alwaar we Arie allemaal zeker gaan missen.

Arie is thuis opgebaard, de uitvaartplechtigheid zal plaatsvinden op donderdag 31 december a.s. om 11.00 uur in de St. Urbanuskerk. Na de dienst zal hij begeleid worden naar zijn laatste rustplaats op het naastgelegen parochiekerkhof ‘Vreedenhof’.

In verband met de Coronamaatregelen is men is verplicht om bij entree van de kerk de handen te ontsmetten en bij het lopen door en het verlaten van het kerkgebouw een mondkapje te dragen. Verdere instructies worden ter plaatse gegeven.
We wensen familie en allen die hem gaan missen, heel veel sterkte bij het dragen van dit verlies.